En god dialog skaber forskellen

En god dialog skaber forskellen

I min verden som clairvoyant kan jeg godt blive i tvivl om, jeg leverer en ordentlig clairvoyance? Derfor har jeg professionel hjælp til at blive kigget efter i sømmene. Jeg for samtidig supervision på min Clairvoyance. Jeg prøver at være seriøs som selvstændig clairvoyant, og mig selv som redskab til dette via universet.  Jeg ved, at min udvikling aldrig må stoppe, og jeg konstant skal være klar i mit sind, skelneevne og centerring. JEG ØNSKER DEN BEDSTE SERVICE TIL MIN KUNDE. 

MEN…. Når jeg møder en kunde som har et ønske om en clairvoyance, og sessionen er vanskelig, og jeg virkelig bruger ekstra energi på at levere bare et eller andet, må jeg til sidst sige til kunden. Jeg for intet ind, alt er lukket og blokeret. Jeg har altid min undren, hvorfor? Jeg tager en hurtig scanning af situationen, og må meddele kunden, at jeg kommer ingen vegne. Pengene blive sendt retur, og alt foregår på en ordentlig måde.  

Bagefter analyserer jeg sessionen, og hvis det er nødvendigt, bringer jeg min session til supervision. Af og til ender jeg til det resultat, at på grund af en blokering i det ubevidste er kunden ikke åben for clairvoyance. At det derfor bliver svært for mig at kigge ind. Det kan være svært for kunden at forstå dette. I de sværeste tilfælde er jeg blevet kaldt for en dårlig clairvoyant. Det må kunden gerne. Jeg kan dog ikke lade være med at konkludere, at som jeg har et ansvar, har kunden også et ansvar. Jeg giver pengene retur som mit ansvar.  I stedet for at kalde mig for en dårlig clairvoyant, var det en mulighed for kunden at sige, det kan godt være at jeg er blokeret. Hvis det var muligt at mødes i hjertet på denne måde, var dialogen en helt anden, og muligvis kunne jeg sammen med kunden skabet et helt andet forløb. 

At lave en clairvoyance er super svært. Det er nok noget at det sværeste jeg laver. Alle mine andre ydelser er ikke så krævende som clairvoyance. clairvoyance kræver energi, indsigt, viden, skelneevne og nænsomhed. Det kræver samtidig udvikling, forståelse og medfølelse til kunden. Hvis du en dag som kunde sidder og føler dig fastlåst med den clairvoyante, håber jeg at du vil give os forståelse, nænsomhed og medfølelse, at vi gør vores bedste. OG selvfølgelig kan den clairvoyante også tage fejl. Mit ønske er en bedre dialog fra begge parter.